Založ si blog

Zradená a predsa šťastná. . .

Od začiatku som bola pripravená odovzdať mu všetko. Srdce, telo, pozornosť i všetok svoj čas.  Stal sa pre mňa slnkom, zmenil mi život, stal sa  jeho neoddeliteľnou súčasťou.

                                                                                            Foto: Pravda.sk

Bola som nadšená. Opitá šťastím. Ešte dnes cítim tú eufóriu, keď som uverila, že naše puto je silné a trvalé.

Postupne sa však náš vzťah začal komplikovať. Čoraz častejšie som bola v úzkych, jeho reakcie mi vháňali slzy do očí.

„Prosím ťa, miláčik,“

„Ponáhľam, sa, mám niečo súrne, prepáč!“ Nenechal ma ani dohovoriť a ostal po ňom len prievan.

„Ale veď sme sa ani neporozprávali,“ dopovedala som prázdnu v sebe i všade navôkol.

A potom som ich stretla. Bolo to cez obed, kráčali po druhej strane ulice.

Smiali sa. Zahľadení jeden do druhého, dlhé vlasy dievčaťa mi pripomenuli moje vlastné, ktoré som kedysi nosila rozpustené tak ako ona. Aj ja som sa vedela takto smiať. Bezstarostne, nahlas, bez zábran.

Sadla som si do najbližšej kaviarne a sklonila hlavu. Káva chladla a ja som pozerala na jej tmavú hladinu. Všetko je akoby spojené. Láska, neha, nenávisť, žiarlivosť. Všetko v jednom klbku.

„Ahoj mami, môžeme si prisadnúť?“ Vyrušil ma zo zadumania.

„Rád by som ti niekoho predstavil. To je Tina.“ Pomaly som zdvihla hlavu a usmiala sa na to nádherné dievča.

„Aké krásne vlasy. Aj ja som kedysi nosila také!“

Foto: Pravda.sk

 

 

Michalov spackaný zápas

21.08.2022

Michal si prácne súka zasadrovanú ľavú ruku do rukáva modrej mikiny. Mikinu zazipsuje a ľavú ruku si zavesí na šatku. Rozbehne sa po bežeckej dráhe ihriska. Strieda tempo: rýchly šprint s pomalším poklusom. Pozerá na stromy a ich plachtiace konáre. Fúka, ale dá sa to vydržať. Po troch kolách zastaví a rozopína si bundu. Podíde k športovej taške a vyberie basketbalku. [...]

Tie trendy ma ničia. ..

09.08.2022

Podľa súčasných trendov by žena mala vážiť presne toľko, koľko jej manžel. Mala by byť mäkučká na dotyk, vľúdne obalená tukom. Ani pri najlepšej vôli sa mi nedarí k tomuto ideálu krásy priblížiť. Každé ráno poctivo zjem šišku, buchtu alebo kus závinu, na obed tri chody plus kávu a múčnik. Športujem len tak umiernene, aby sa nepovedalo, no napriek tomu sa [...]

Kto je kto? (úryvok)

21.03.2020

„Zvoní ti mobil, nechala si ho na stole v kuchynke!“ Zavolá na mňa Zuza a ja v duchu prevrátim oči. Nenávidím mobily. Cítim sa ako ich otrok. Hocikto vás hocikedy zastihne, nemôžete si v kľude dať ani kávu, ani prečítať noviny. Mám teraz tajnú siestu v kobke – tak volám našu kopírovaciu miestnosť. Tajná by bola, keby o tom, že sa tu občas zašívam, [...]

Josep Borrell

EÚ pracuje na rozšírení sankcií voči Iránu po jeho útoku na Izrael

16.04.2024 21:21

Návrh verejne podporilo Nemecko, Francúzsko a niekoľko ďalších členov EÚ. Súhlas s ním vyslovil aj šéf zahraničnej politiky EÚ Borrell.

NR SR, protest

Pred parlamentom sa zišli stovky ľudí. Protestovali proti zásahom do kultúry i životného prostredia

16.04.2024 19:48

Poukázali na to, že vláda má vynakladať maximum úsilia, aby sa kľúčové piliere demokracie mohli rozvíjať slobodne, participatívne a udržateľne.

Izraelskí vojaci / IZ Armáda / Pásmo Gazy / Tank /

Izraelská armáda tvrdí, že zabila veliteľa Hizballáhu

16.04.2024 19:19

Tá uviedla, že jedno z jej lietadiel „zasiahlo a zlikvidovalo“ veliteľa Hizballáhu v oblasti Ain Ebel v Libanone.

munícia, 155

Slovensko sa zbierkou pripojilo k iniciatíve českej vlády na nákup munície pre Ukrajinu

16.04.2024 18:40

Do zbierky sa zapojilo už viac ako dvadsať krajín. Ako pripomenulo občianske združenie Mier Ukrajine, slovenská vláda sa pridať odmietla.

Gréta Fábryová

Prozaička a blogerka. Rada píše - príbehy, poviedky, články, recenzie. Autorka práve vychádzajúcej knihy DO NEBA MA NEVEZMÚ Viac sa dozviete na : gretafabry.sk www.facebook.com/Gréta-Fábryová www.instagram.com/greta_fabry youtoube Gréta Fábryová

Štatistiky blogu

Počet článkov: 22
Celková čítanosť: 42946x
Priemerná čítanosť článkov: 1952x

Autor blogu

Kategórie